9-06-2005 - www.biznespolska.pl
Kampania wyborcza w maju - raport TAI
Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o., przygotowała raport, w którym przeanalizowane zostały przekazy prasowe dotyczące zbliżających się wyborów. W maju b.r., w prasie ukazało się ponad 1 300 publikacji na ten temat.
Czytaj artykuł
9-06-2005 - www.kadencja.pl
Kampania wyborcza w maju
Raport Telefonicznej Agencji Informacyjnej Sp. z o.o., jednej z wiodących firm na rynku monitoringu prasy i Internetu analizujący przekazy prasowe dotyczące zbliżających się wyborów. W maju b.r., w prasie ukazało się ponad 1 300 publikacji na ten temat.
Czytaj artykuł
8-06-2005 - www.mediarun.pl
Kampanie wyborcze w maju
Ł. Macheta
Telefoniczna Agencja Informacyjna przygotowała raport, w którym przeanalizowane zostały przekazy prasowe dotyczące zbliżających się wyborów. W maju b.r., w prasie ukazało się ponad 1 300 publikacji na ten temat.
Czytaj artykuł
4-06-2005 - www.egospodarka.pl
Przetargi - maj 2005
Telefoniczna Agencja Informacyjna (TAI) Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy ogłoszone w Polsce, w maju 2005 r.
Czytaj artykuł
2-06-2005 - www.marketing-news.pl
Przetargi w maju 2005
Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy ogłoszone w Polsce, w maju 2005 r.
Czytaj artykuł
2-06-2005 - www.biznespolska.pl
Przetargi w maju 2005 - raport TAI
Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy ogłoszone w Polsce, w maju 2005 r. W miesiącu tym, w Internecie ogłoszonych zostało ponad 10 000 informacji przetargowych, najwięcej w województwie mazowieckim. Zmniejszyła się natomiast liczba przetargów ogłaszanych w prasie, w szczególności w województwie śląskim. Ogłoszenia przetargowe w maju b.r. najczęściej dotyczyły drogownictwa
Czytaj artykuł
1-06-2005 Manager Magazin
Przemysław Szubański
Biały gazetowy wywiad
Monitoring prasy: zamiast tracić czas na czytanie gazet, menedżerowie zamawiają ich przegląd w wyspecjalizowanych firmach. Szybsze to i często wbrew pozorom, bardziej opłacalne.
Czytaj artykuł