Funkcjonalne call center to znaczne oszczędności
Automatyzacji mogą podlegać informacje związane z produktem czy ofertą np. oprocentowanie kredytów czy aktualne kursy walut etc. - Nowoczesna teleinformatyka istotnie wpływa na koszty funkcjonowania CC. Z naszych analiz wynika, że dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych obniżyliśmy koszty o blisko 20 proc. Przede wszystkim dlatego, że możliwe stało się podniesienie wydajności agentów - twierdzi Joanna Rada, dyrektor Arvato Services, outsourcingowego call center. Korzystanie z nowoczesnych aplikacji i sprzętu umożliwia wypracowywanie przez ten sam zespół pracowników większych efektów. Konsultanci znają swoje typowe zadania i zmieniają tylko adresatów oferty. - Płynące z tego tytułu oszczędności mogą dochodzić do 40 proc., jednakże w praktyce jest to około 20 proc. - potwierdza Joanna Redlich z zajmującej się świadczeniem usług telemarketingowych firmy Polskie Centrum Telemarketingowe. Zastosowanie nowoczesnych aplikacji może podnieść konkurencyjność firm wspierających swoje działania telemarketingiem i obniżyć koszty funkcjonowania. - Dodatkowe funkcjonalności przynoszą dodatkowe korzyści. Ułatwienie komunikacji i dostarczenie dodatkowych informacji naszym potencjalnym klientom powoduje wzrost zainteresowania produktem. To z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży. A zatem w efekcie koszt zdobycia kolejnego klienta maleje - dodaje Małgorzata Awdziejczyk z Volvo Auto Polska, importera samochodów, wynajmującego usługi call center.
oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2006.02.15 "Call Center. Użytkownicy zbierają korzyści." Marcin Złoch
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|