dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Funkcjonalne call center to znaczne oszczędności


Automatyzacji mogą podlegać informacje związane z produktem czy ofertą np. oprocentowanie kredytów czy aktualne kursy walut etc.
- Nowoczesna teleinformatyka istotnie wpływa na koszty funkcjonowania CC. Z naszych analiz wynika, że dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych obniżyliśmy koszty o blisko 20 proc. Przede wszystkim dlatego, że możliwe stało się podniesienie wydajności agentów - twierdzi Joanna Rada, dyrektor Arvato Services, outsourcingowego call center.
Korzystanie z nowoczesnych aplikacji i sprzętu umożliwia wypracowywanie przez ten sam zespół pracowników większych efektów. Konsultanci znają swoje typowe zadania i zmieniają tylko adresatów oferty.
- Płynące z tego tytułu oszczędności mogą dochodzić do 40 proc., jednakże w praktyce jest to około 20 proc. - potwierdza Joanna Redlich z zajmującej się świadczeniem usług telemarketingowych firmy Polskie Centrum Telemarketingowe.
Zastosowanie nowoczesnych aplikacji może podnieść konkurencyjność firm wspierających swoje działania telemarketingiem i obniżyć koszty funkcjonowania.
- Dodatkowe funkcjonalności przynoszą dodatkowe korzyści. Ułatwienie komunikacji i dostarczenie dodatkowych informacji naszym potencjalnym klientom powoduje wzrost zainteresowania produktem. To z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży. A zatem w efekcie koszt zdobycia kolejnego klienta maleje - dodaje Małgorzata Awdziejczyk z Volvo Auto Polska, importera samochodów, wynajmującego usługi call center.

oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2006.02.15
"Call Center. Użytkownicy zbierają korzyści." Marcin Złoch

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: