dzisiaj: 28-03-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

I trzeba poprawiać

To, że kwestia migracji, którą zapewnia nam zapis w prawie telekomunikacyjnym pozostaje wciąż możliwością teoretyczną z powodu braku technicznego przygotowania operatorów - to jedna kwestia

Sieć dla Ministerstwa Sprawiedliwości

Walka o intratny kontrakt na budowę sieci dla Ministerstwa Sprawiedliwości trwa

Uważaj na swój telefon

W ustawie telekomunikacyjnej znajdziemy zapisy dotyczące zobowiązań operatorów dotyczących świadczeń związanych z bezpieczeństwem państwa

Z migracją musimy poczekać

Obowiązujący od września przepis pozwalający na migrację do innej sieci z zachowaniem swojego numeru został zawieszony - na wniosek uslugodawców - przez prezesa URTiP do końca grudnia 2004 r

Przeciw pladze kradzieży

Od stycznia będzie można blokować nie tylko karty SIM, ale także skradzione aparaty, blokując ich numer IMEI

913 znowu niedomaga

Od grudnia biuro numerów TP 118-913 udziela informacji tyko o swoich abonentach

Pożegnamy Ideę

France Telecom nie zamierza w najbliższym czasie odkupować udziałów w Centertelu i przejmować nad nim pełnej kontroli

Telefony dla niepełnosprawnych

Budowanie specjalnych ofert dla osób niepełnosprawnych to w pakiecie promocyjnym operatorów już standard

Internetowy bałagan

Sejm, dostosowując polskie przepisy do norm unijnych, uchwalił podwyższenie podatku VAT do 22 proc. na internet, przy jednoczesnej możliwości odliczenia 760 zł za korzystanie z sieci

Ekspansja wirtualnych

Zarówno w Europie jak i w Stanach rośnie liczba wirtualnych opreatorów. Znane utożsamiane przez klientów marki anektują do swoich ofert usługi telekomunikacyjne

Zmiana cennika usług nie narusza dóbr klientów

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do sądu pozew przeciwko praktykom zmian wysokości opłat w Umowie o świadczenie usług linii cyfrowych ISDN TP przez TP SA

Drżyjcie dłużnicy

Naczelny Sąd Administracyjny uwzględnił kasację spółki PoIkomtel SA. Polkomlel kwestionował decyzję generalnego inspektora ochrony danych osobowych, nakazującą usunięcie danych osobowych dłużnika przekazanych firmie windykacyjnej Presco

Będą zatrudniać

Z wywiadu jaki udzielił Rezeczpospolitej prezes firmy rekrutacyjnej ASTROMAN Roman Wojtala wynika, że dynamicznie rozwijająca się branża teleinformatyczna będzie zwiększać zatrudnienie. Mlodzi mają szanse na pracę

Noś komórkę zamiast biletu

Bilety autobusowe czy tramwajowe można kupić smsem miedzy innymi w Poznaniu, Słupsku czy Olsztynie

Darmowy billing

14 września br Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydał orzeczenie w sprawie billingów telefonicznych C-411/02 (Komisja przeciwko Austrii)

Internet odliczysz tylko z fakturą

Od nowego roku każdy, będzie można odliczyć od ochodu  kwotę do 760 zł za korzystanie z usług internetowych

Interaktywny pakiet UPC

UPC największy w Polsce operator telewizji kablowej planuje - w pierwszym półroczu 2005 - uruchomienie pakietu usług głosowych

Nie masz siedziby...nie szkodzi

Jeśli jesteś przedstawicielem wolnego zawodu lub zarejestrowałeś niewielką firmę, która nie ma siedziby za stosunkowo niewielkie pieniądze możesz skorzystać z usług zdalnego biura

Szanse na tańszy roaming

Na wniosek Europejskiej Grupy Regulatorów Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty ma dokonać analizy rynku usług roamingowych w kraju

Preselekcja to Twój wybór

W ostatnich dniach padł ostatni bastion monopolu TP SA - rozmowy lokalne

Warto wiedzieć - gdybyś musiał reklamować

18 listopada br. weszło w życie rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. dotyczące postępowania reklamacyjnego usług telekomuniakcyjnych. Zgodnie z procedurami jeśli operator nie odpowie na nasze zażalenie w ciągu 30 dni reklamacja zostaje automatycznie uznana

Z CC skuteczniej

Call Center to sposób na oszczędność i skuteczne wsparcie operacji biznesowych przedsiębiorstwa

18 kolejnych kanałów do wzięcia

Operatorzy, którzy wygrali pierwszą rozgrywkę o częstotliwości 3,6-3,8 MHz czekają na zakończenie formalności przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP)

Telefoniczna strategia działania

Dzięki dobrze i sprawnie działajacemu call center możemy oszczędzić sporo czasu cennego. Świadomość ta jest już zdaje się powszechna wsród klientów. Telefonicznie, nie bezpośrednio coraz częściej załatwiamy sprawy bieżące
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: