|
Przyznano statuetki Effie
Nominacja uzyskała rekordową liczbę punktów. Effie jest jedynym konkursem, w którym reklamy są oceniane wyłącznie pod kątem ich skuteczności. Markę nagrodzono dwiema złotymi statuetkami. Pierwsza z nich trafiła do agencji G7, która odpowiadała za stronę kreatywną całej kampanii, a druga, dostał Dom Mediowy OMD Poland, który zajmował się planowaniem i zakupem mediów. Kampania nowej marki PTC rzeczywiście była spektakularna. 54 proc. wielkomiejskiej młodzieży w wieku 15-25 lat zaczęło rozpoznawać Heyah. "Zrealizowano 446 proc. założonego planu sprzedaży dla kampanii, a plan roczny wypełniono po 12 tygodniach kampanii" - czytamy w uzasadnieniu. Chcąc trafić do młodych, reklamodawca i jego agencje wykorzystali media nowatorsko. Poza telewizją, prasą, radiem, internetem i kinem reklamy marki zalały miasta. Czerwone łapy machały z balkonów, kiosków i wagonów metra. Łącznie podczas tegorocznej edycji konkursu przyznano 39 statuetek, w tym (poza dwiema złotymi) 11 srebrnych oraz 26 brązowych. Najwięcej, bo aż cztery brązowe Effie, zdobyła Agencja Reklamowa DDB Warszawa, jedną z nich za kampanię "Czas na Gazetę Wyborczą".
oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Wyborcza-cz.ogólnop, 2005.10.25 "Heyah najskuteczniejsza." VAD
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|