dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Stabilizacja na rynku reklamy


Rynek reklamowy utrzymuje tendencję wzrostową, ogólną jego wartość szacuje się na 5,547 mld zł. Analitycy spodziewają się wzrostu na poziomie 10 proc.
Dobrą wróżbą jest również wzrost liczby spodziewanych przetargów - według danych Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, która monitoruje przetargi zgłoszone przez jego członków, w 2005 roku było ich 388 (blisko 69 proc. więcej niż w 2004 roku), a uczestniczyło w nich 676 agencji i domów mediowych.
Rafał Ciszewski, członek zarządu domu mediowego Starcom, zaobserwował, że w 2005 roku pojawiło się więcej lokalnych reklamodawców, nowe kategorie produktowe, wzrosły wydatki reklamodawców na Internet. I tak może być w tym roku.
- Będziemy mieli do czynienia z systematycznym wzrostem budżetów. Wielu naszych klientów deklaruje, że zamierza więcej inwestować - mówi Tomasz Bałuk, head of country Ogilyy Group Poland. Reklamodawców do większych wydatków może skłonić Mundial 2006, ze względu na udział polskiej drużyny i bliskość Niemiec.

oprac: S. Kowalska źródło: Press-Media, Reklama, Public Relation, 2006.03.15
"Krzywa rośnie" Magdalena Łukasiuk

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: