|
Reklama przewijana
- Klienci chcą reklamować się na nośnikach ekskluzywnych. Mają dziś większe budżety marketingowe, co pozwala im inwestować w nietuzinkowe akcje reklamowe, aby wyróżnić się w natłoku innych - mówi Radosław Kasyk, dyrektor marketingu w Grupie Stroer. Superscroll board to ekran wielkości 9 mkw. jest podświetlany od środka, tak samo jak backlight, ale w przeciwieństwie do niego prezentowane reklamy zmieniają się co kilka sekund. Przy jego pomocy można więc prezentować trzy reklamy po kolei na jednej stronicy ekranu. We wnętrzu nośnika zamontowany zostanie system monitorujący mechanizm przewijania, oświetlenia i wentylacji. Na rynku były obecne pojedyncze nośniki typu scroll różnych firm, jednak nikt dotychczas nie zdecydował się na rozpoczęcie budowy sieci. Teraz Stroer zamierza uruchomić taką w ośmiu największych miastach. Od połowy marca do polowy kwietnia br. 20 nośników zostanie zainstalowanych w Warszawie, a pozostałe 30 w Krakowie, Trójmieście, Szczecinie i Poznaniu. Kolejne staną w Łodzi, we Wrocławiu i w Katowicach.
oprac: S. Kowalska źródło: Press - Media, Reklama, Public Relation, 2006.03.15 "Oryginalność w cenie" Justyna Wróbel
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|