dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowo¶ć, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Mocne postanowienie poprawy

 

Zwiększono liczbę konsultantów o 20%, co wydatnie usprawniło jej funkcjonowanie zwłaszcza w godzinach szczytu. Wprowadzono również możliwo¶ć składania reklamacji przez Internet.
Na stronach www.tp.pl/dom/kontakt/obsluga_klienta/zgloszenie/ znajdziemy gotowy formularz zgłoszeniowy usługi reklamacyjnej. Klienci mog± również rozmawiać z dyrektorami firmy dyżuruj±cymi w wyznaczone dni. Operator przeprowadził również szeroko zakrojon± kampanię informacyjn±: w jaki sposób klienci mog± kontaktować się z TP. Odpowiednie ulotki wysłano do abonentów z fakturami. Dostępne s± również w Telepunktach i punktach sprzedaży Idei.

oprac: S. Kowalska Ľródło: Gazeta Pomorska, 2004.07.19
"Sprawniej na ł±czach" Małgorzata W±sowicz

WyraĽ swoj± opinię

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: