dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Sporu ciąg dalszy

 

Jak wynika ze wstępnej analizy nie ma tu podstaw do działań, a jeśli są jak chciałaby Polska Izba Turystyki sprawa należy do co najmiej kontrowersyjnych. Konsumenci zdają sobie podobno sprawę z przewrotności przekazu i doskonale rozumieją konwencję jaka mu towarzyszy. Pani Agata Borowska rzecznik Heyah argumentuje:
- Nikogo nie zamierzaliśmy urazić, nie chcieliśmy też odstraszać od wyjazdów nad morze. To marka dla młodych i oni zrozumieli przekaz. Kolejnym elementem naszej kampanii reklamowej będą imprezy organizowane w nadmorskich miejscowościach. W tej sytuacji zniechęcanie do wyjazdu byłoby co najmniej dziwne. Dodam, że w reklamach radiowych namawialiśmy do nieodbierania telefonów. Czy działalibyśmy przeciwko sobie - pyta. Polska Izba Turystyki nie rezygnuje z powziętych wcześniej żądań tak więc póki co wciąż nie wiemy co zniechęca nas do wyjazdów nad morze: mało łaskawa w tym roku aura czy "groźna łapka". 

oprac: S. Kowalska źródło: Życie Warszawy, 2004.07.23
"Biuro skarg wszelakich" Rafał Pleśniak

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: