Archiwum |
Tele2 na celowniku
Brak pełnej informacji, utrudnianie abonentom rezygnacji z usługi preselekcji zlecanej w TP m.in. brak informacji o tym, że o rezygnacji trzeba powiadomić telekomunikację formalnie, pobieranie opłat za szczegółowy wykaz realizowanych połączeń, również w przypadku gdy sprawa dotyczy pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ograniczanie praw od odstąpienia od umowy, m.in. nieprzestrzeganie klauzuli wiązaniej z terminami przewidywanymi na rezygnację. Taką listę zarzutów postawił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów spółce Tele2 na podstawie doniesień zbulwersowanych Klientów. Obecnie prowadzi się w tej sprawie postępowanie wyjaśniające. Gdy UOKiK udowodni, że praktyki, jakie stosuje spółka, naruszają zbiorowe interesy konsumentów, nakaże zmianę polityki pod groźbą kary. Od decyzji przysługuje odwołanie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. oprac: S. Kowlaska źródło: Rzeczpospolita, 2004.08.11 "Złe przepisy czy praktyka" Hanna Fedorowicz Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym. |
Panel KlientaOferty usług
|