Najważniejsza jest uczciwość i stabilność
Z raportu wynika, że najważniejszą dla nas cechą jest stabilność i uczciwość operatora. Prawie 60 procent respondentów w wyborze firmy telefonicznej kieruje się właśnie uczciwością. Drugą z cech, którą najbardziej cenią klienci jest profesjonalizm i fachowość pracowników, wskazywane przez prawie 1/3 Polaków. Wbrew pozorom innowacyjne rozwiązania, nowinki są rzeczywiście istotne tylko dla 16 procent Polaków. Analitycy wskazują, że oczekiwanie uczciwości i profesjonalizmu może, być symptomem np. niezrozumienia skomplikowanych umów abonamentowych i kryzysu zaufania do dostawców usług telefonicznych. W raporcie wskazano również czynniki, które mogą skłonić klientów do zmiany operatora telefonicznego. Poza atrakcyjnością konkurencyjnych ofert, dla 42 procent Polaków, wśród najważniejszych impulsów do zerwania umowy z firmą telekomunikacyjną i zawarcia jej z innym dostawcą jest nieetyczne postępowanie firmy. Tak więc uczciwość także i w tym aspekcie była dla respondentów sprawą zasadniczą. Drugą z najważniejszych przyczyn zmiany operatora mogą być informacje o jego niepewnej przyszłości. Stabilność firmy telefonicznej jest szczególnie ważna dla przedsiębiorców - twierdzą twórcy raportu. Operator jest dla nich często długoletnim partnerem, któremu chcieliby ufać.
oprac: S. Kowalska źródło: Dziennik Elbląski, 2006.03.28 "Ważna uczciwość" Natasza Jatczyńska
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|