Samoobsługa w TP
Portal internetowy ma stać się kolejnym - poza Błękitn± Lini± - punktem styku klientów z operatorem. Uruchomienie witryny planowane jest na pocz±tek 2005 r. Użytkownik po zalogowaniu będzie mógł samodzielnie zmieniać plan taryfowy, konfigurować usługi, zgłaszać reklamacje, skargi i awarie. Przy tworzeniu samoobsługowej platformy dział informatyczny TP współpracuje z IBM Polska.
oprac: S. Kowalska Ľródło: Puls Biznesu, 2004.09.08 "Samoobsługa dla abonentów TP" Marcin Złoch
WyraĽ swoj± opinię
Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|