dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowo¶ć, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Samoobsługa w TP



Portal internetowy ma stać się kolejnym - poza Błękitn± Lini± - punktem styku  klientów z operatorem. Uruchomienie witryny planowane jest na pocz±tek 2005 r. Użytkownik po zalogowaniu będzie mógł samodzielnie zmieniać plan taryfowy, konfigurować usługi, zgłaszać reklamacje, skargi i awarie. Przy tworzeniu samoobsługowej platformy dział informatyczny TP współpracuje z IBM Polska.

oprac: S. Kowalska Ľródło: Puls Biznesu, 2004.09.08
"Samoobsługa dla abonentów TP" Marcin Złoch

WyraĽ swoj± opinię

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: