Mali wielcy
Przewagę uzyskać można bowiem w polu konstruowania usług, ktorych rodzaj poziom i koszt wyznacza profil obsługiwanej firmy. Na podstawie sopsobu działalności danego Klienta określa się potrzeby komunikacyjne firmy. Oręźem w walce mogą być więc nie tylko niższe ceny, lecz przede wszystkim ciekawe rozwiązania. TELE 2 Podzieliła swoich Klientów, analizując ich potrzeby, tworząc dwa palny ofertowe. Standartowy i Biznas 500. Pierwszy skonstruowany na potrzeby małych i średnich firm, drugi adresowany do dużych Klientów. Preferencje dla większych firm są bezsprzeczne, gdyż w ramach drugiego planu taryfowego połączenia międzymiastowe w godzinach szczytu są o połowę tańsze niż w planie standardowym TP. NETIA Zainteresowanie klientów biznesowych to przede wszystkim usługi z zakresu sieci inteligentnych, usługi ISDN i transmisja danych. Bardzo dobrze sprzedaje się BDI (Biznasowy Dostęp do Internetu), czyli stały dostęp do internetu dla firm. Ta usługa skierowana jest raczej do segmentu większych firm (dostępne są dwie opcje w zależności od wielkości firmy). Ostatnio wielu klientów pyta o Net 24, szerokopasmowy dostęp do internetu w technologii ADSL, przeznaczony dla klientów indywidualnych i małych firm - dodaje Ciesielska rzecznik prasowy Netii. NOM Dla instytucji finansowych przeznaczono, na przykład, plan taryfowy Turbo. Banki i inne instytucje finansowe mają zwykle strukturę oddziałową, często rozproszoną na terenie całej Polski. Nie zawsze z ekonomicznego punktu widzenia oddziały te warto łączyć w jedną sieć wirtualną lub wewnętrzną łączami stałymi. Netia oferuje rozwiązania w zakresie połączeń głosowych, zwłaszcza tych wewnętrznych. Jest zatem idealnym rozwiązaniem pozwalającym na znaczne oszczędności dzięki ograniczeniu kosztów połączeń między poszczególnymi oddziałami firmy. DIALOG Oferuje przede wszystkim bezpieczństwo i na ten aspekt zwraca szczegłonie uwagę. W obsłudze dużych instytucji finansowych jest on szczególnie ważny. Poza tym sama oferta jest na tyle elastyczna, by rzeczywiście z pomocą doradcy, który jest przydzielany każdemu Klientowi wybrać to co w pełnii zaspokoi jego potrzeby telekomunikacyjne.
oprac: S. Kowlaska źródło: Gazeta Bankowa, 2004.09.20 "Grupa posagowa" Krzysztof Maciejewski
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|