Plus przetarg
W szranki wystartowało dwanaście agencji. Wybrane zostaną dwie, które będą odpowiedzialne wizerunek marek i dwie inne, którym mają zostaną powierzone zadania z zakresu marketing services. Pierwszą fazę przetargu będą stanowić tradycyjne agencyjne prezentacje. Po jej zakończeniu wybrane agencje otrzymają brief przetargowy i zostaną zaproszone do wzięcia udziału w głównej części przetargu. Między 5 a 15 października br. zaplanowane są spotkania z agencjami wybranymi na krótką listę. Wybrane agencje zostaną poproszone o przygotowanie prezentacji multimedialnych. Za wizerunek trzeciej, najmłodszej marki w systemie pre-paid Sami Swoi - Prosta Telefonia Komórkowa odpowiada agencja reklamowa McCann-Erickson Polska.
oprac: S. Kowalska źródło: Media i Marketing Polski, 2004.09.30 "A Polkomtel prowadzi przegląd agencji." Agata Małkowska-Szozda
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|