Telemarketerzy górą
Firmy coraz częściej tworzą wielkie działy telefonicznej obsługi Klienta, a my Klienci coraz więcej spraw możemy załatwić nie ruszając się z domu. Zapotrzebowanie na telemarketerów będzie rosło również i dlatego, że coraz częściej duże koncerny miedzynarodowe posiłkują się otusourcingiem i właśnie działy obsługi Klienta chętnie umieszczają tam gdzie taniej. A u nas jest zdecydowanie taniej - koszty najmu i zatrudnienia są mniejsze. Praca w telemarketingu jest coraz bardziej popularna. Zainteresowani powinni charakteryzować się wysoką kulturą wypowiedzi (bardzo dobra dykcja, sympatyczny głos, poprawność stylistyczna) umożliwiającą szybkie komunikowanie się z klientem w miłej atmosferze, a także wykazać się sprawną znajomością obsługi pakietu Microsoft Office. Największe szansę na zatrudnienie mają osoby z doświadczeniem w pracy w dziale sprzedaży lub obsługi klienta, ale nie jest to wymóg konieczny. Dodatkowym atutem jest dobra znajomość języka angielskiego, a także - na niektórych stanowiskach - produktów i usług telekomunikacyjnych.
oprac: S. Kowalska źródło: Życie Warszawy, 2004.10.13 "Telekomunikacja. Informacja, słucham?" Katarzyna Gecow-Gałkowska
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|