Oferta dla średnich
I to właśnie dla nich tworzy się lokalne sieci sprzedaży zintegrowane z możliwoscią generowania i natychmiastowego przesyłania danych do firmy. Sposób działania przedsiebiorstw o takim profilu opiera się przede wszystkim na bezpośrednim kontakcie w firmach klientów. W związku z tym elementem strategicznym staje się sprawny przepływ i wymiana informacji z własną firmą. Mobilni sprzedawcy towarów i usług muszą posiadać narzędzia, które pozwolą im na błyskawicznie składanie raportów, a na miejscu umożliwią wygenerowanie umowy on-line, sporządzenie niezbędnej dokumentacji, wystawienie faktury itd. - Chcemy w praktyce dowieść, że również w tej kategorii przedsiębiorstw nowoczesne technologie teleinformatyczne mogą okazać się me tylko przydatne, ale i bardzo opłacalne - mówi Janusz Orłowski z Departamentu Klientów Kluczowych Polkomtela. Dysponując mobilnym systemem sprzedaży można na bieżąco przkazywać niezbędne informacje firmie jak ile gdzie i jaki rodzaj produktu się sprzedaje, na co występuje zapotrzebowanie, gdzie i ile należy go dostarczyć etc. Dzięki nawiązaniu współpracy z dostawcami systemów do obsługi małych i średnich firm. Plus GSM zamierza wpisać się w potrzeby tego segmentu rynku. Już w listopadzie aplikacja WAP-PRO Mobile "Mobilna Firma" w postaci , komputera kieszonkowego PDA i oczywiście usług w sieci Plus GSM staje się komercyjną ofertą. Rozwiązania dla tego segmentu nie muszą wiązać się z ogromnymi nakładami pieniężnymi. Podstawową wersje aplikacji będzie można nabyć po podpisaniu umowy na świadczenie usług - na okres dwóch lat - za złotówkę, a abonament nie powinien przkroczyć 200 zł na jedno stanowisko.
oprac: S. Kowalska źródło: Nowe Życie Gospodarcze, 2004.11.21 "Telekomunikacja. Kolej na średnich i małych" Krzysztof Jakubczak
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|