dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Z CC skuteczniej


Wyróżnia się takie, które działają wewnątrz przedsiębiorstwa i zewnętrzne takie, którym różnego rodzaju usługi można zlecić.  Telefoniczne centra działające wewnątrz firmy służą przeważnie aspektom informacyjnym związanym z oferowanym produktem lub usługą. To zazwyczaj infolinie, informacje o punktach serwisowych, promocjach, programach lojalnosciowych. Na rynku działają także firmy oferujące wynajęcie swoich usług, czyli call center outsourcingowe. Podmioty te oferują instytucjom, które nie tworzą w ramach własnej struktury działu telemarketingu, całą gamę specjalistycznych usług: wspierających działy marketingu, obsługi klienta, sprzedaży, księgowości czy logistyki. Oczekiwania klientów wynajmujących usługi call center zmieniają się, tak jak same firmy CC. Coraz większy nacisk kładziony jest na aktywną rolę telemarketingu w pozyskiwaniu nowych klientów., ale rownież w ankietowaniu poziomu satysfakcji ze świadczonych dotychczas usług. Usługi telemarketingowe stanowią obecnie zasadnicze wsparcie każdej branży, zwłaszcza tych operujących na rynkach B2B. Dla mniejszych firm outsourcing usług CC jest sposobem na rozwój prowadzonego biznesu. Zlecając na zewnątrz zadania typu: telesprzedaż, umawianie spotkań handlowych czy obsługa klientów, firmy te mogą się koncentrować na rozwijaniu najważniejszych kompetencji, np. doskonaleniu oferowanych produktów. Więksi wydzielając osobne centra CC optymalizują koszty i podnoszą efektywaność działania.
- Stereotypem, jak sądzę, mijającym się z prawdą, jest przekonanie, że tylko niewielka liczba branż może skorzystać z usługi sprzedaży telefonicznej. Jeśli nie bezpośrednio, to pośrednio komunikacja telefoniczna w sposób efektywny stymuluje sprzedaż w każdej branży.
Call center pełni dziś najczęściej rolę serca systemów CRM, przejmuje coraz więcej funkcji przedsiębiorstwa - od promocyjnych, przez sprzedażowe, aż po obsługę klienta i windykację należności.

oprac: Sydonia Kowalska źródło: Puls Biznesu, 30.11.2004 "Call center. Coraz częściej "rozmawia" automat" Marcin Złoch 

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: