|
Sony Ericsson chce utrzymać drugie miejsce
Sony Ericsson wprowadzaj±c na rynek nowe telefony komórkowe zamierza zastosować mocne działania ATL-owe w celu obrony drugiego miejsca, o które zabiega także Samsung.
Sony Ericsson poszerza swoj± ofertę o nowe telefony komórkowe sygnowane submarkami Walkman i Cyber-shot. Pierwsze telefony będ± miały intensywne wsparcie ATL-owe w drugim kwartale 2007 roku, w tym z wykorzystaniem telewizji i outdooru. Polski oddział firmy nie informuje, ani o swoich udziałach rynkowych, ani konkurencji. Z informacji "Media i Marketing Polska" wynika, że producent zakończył 2006 rok z udziałami około 17%. Sony Ericsson potwierdza tylko, że na polskim rynku zajmuje drugie miejsce, po Nokii i że w tym roku planuje utrzymać i obronić t± lokatę przed Samsungiem. Producent powiększy swoj± ofertę telefonów muzycznych Walkman o dwa modele: W880 i W610 oraz telefonów z zaawansowanymi funkcjami fotograficznymi Cyber-shot, również o dwa modele: K810 i K55O. Oferta trzech nowych modeli firmy: K200, K220 i J110 będzie przeznaczona na rynek masowy. Najwięcej sprzedawanych jest najtańszych masowych telefonów, natomiast aparaty droższe, z bogatszym wyposażeniem maj± za zadanie kreowanie wizerunku marki, dlatego w kampanii, która ma ruszyć w drugim kwartale tego roku, firma będzie wspierała trzy modele z serii Walkman. Do działań reklamowych będzie zaliczony ATL, ł±cznie z telewizj±. Agencje, z którymi współpracuje Sony Ericsson Poland to Arc Poland - grupa Leo Burnett i dom mediowy Mediaedge:cia.
oprac.: ef, Ľródło: Media i Marketing Polska, 2007.02.14 "Sony Ericsson będzie bronił pozycji", MB
WyraĽ swoj± opinię
Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|