dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Interia liderem?


Portal Interia.pl miał w 2006 roku ponad 53 mln zł przychodów i 5,8 mln zł zysku netto.

Wartość krakowskiej firmy, której głównym udziałowcem jest ComArch, wyceniana jest na giełdzie ponad 400 mln zł. Spółka zwiększyła przychody o 34%, a  zysk o 176%. W ubiegłym kwartale jej przychody były rekordowe w całej historii portalu i wyniosły 15,3 mln zł. Pieniądze portalu w większości pochodzą z rynku e-reklamy - blisko 39 mln zł, oraz e-handlu. Interia zamierza rozwinąć multimedia, rozrywkę i serwisy  społecznościowe. Grzegorz Błażewicz, prezes Interii, chce w tym roku utrzymać 30% tempo wzrostu przychodów i ubiegłoroczną rentowność. Portal ma stać się liderem polskiego Internetu, a w ciągu dwóch lat wejść na rynki międzynarodowe z innowacyjną usługą lub produktem. Plan strategii został już zaprezentowany: w grudniu br. Interia ma najpierw dogonić, a następnie zdystansować Wirtualną Polskę. Dziennikarze zostali nim zaskoczeni, bowiem Interia pozostaje daleko w tyle od najpopularniejszych w Polsce: onet.pl i wp.pl. Błażewicz uważa jednak, że jest to rezultat  obecnej metodologii badań polskiego rynku, która, jego zdaniem, stała się anachroniczna, gdyż główną miarą popularności jest w Polsce miesięczna liczba użytkowników, tzw. real users. Natomiast w Stanach Zjednoczonych najważniejszym kryterium staje się czas spędzany na stronie przez użytkowników, który jest, w jego opinii, bardziej miarodajnym wskaźnikiem. Odnosząc się do tego drugiego kryterium stwierdził, że Interia jest na czele, ponieważ to właśnie na tym portalu najdłużej oglądane są serwisy wideo i muzyczne.

oprac.: ef, źródło: Gazeta Wyborcza Ogólnopolska, 2007.02.15
"Interia chce być pierwsza", ZBIG

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: