Usługa preselekcji
Do wybieranego przez osobę dzwoniącą numeru dodawany jest numer numer-prefiks oparatora alternatywnego, ktoremu zleciliśmy usługę preselekcji. - Możliwe jest doraźne korzystanie z usług operatora poprzez prefiks. Przed każdym połączeniem dzwoniący musi dodać do wybieranego numeru indywidualny czterocyfrowy numer danego operatora - informuje Leszek Kułak, wiceprezes MNI S.A. - Opcja ta, jednak nie gwarantuje korzystania z usługi przez klienta - dodaje Joanna Wacławik, specjalista ds. produktów Energis Polska. Klienci biznesowi korzystają zazwyczaj ze stałej preselekcji - prefiks jest dodawany automatycznie w centrali. - Domyślne ustawienie danego prefiksu na centrali operatora oznacza to, że klient nie musi go za każdym razem wybierać - wyjaśnia Jarosław Bartosiak, dyrektor sprzedaży i obsługi klienta Pilickiej Telefonii. Abonent może tak skonfigurować centralę w swojej firmie, żeby dostawiała prefiks bez potrzeby wybierania go przed każdą rozmową. Dzięki temu ma się pewność, że wszystkie połączenia firmowe wykonywane są zawsze przy wykorzystaniu oferty wybranego operatora.
oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2005.03.09 "Prefiks zapewnia współpracę." Marcin Złoch
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|