Nie wykorzystujemy możliwo¶ci medium
Największy wpływ internet wywarł na interesy prowadzone na Filipinach (+76), w Indiach (+70) i Hiszpanii (+5.1). Dla Polski wskaźnik wpływu internetu na wzrost sprzedaży wyniósł -6. Znaczy to, że Polacy stanowczo zaprzeczyli tezie, że internet ma istotny wpływ na wzrost obrotów w prowadzonych przez nich przedsiębiorstwach. Niezwykle nisko zarówno polscy przedsiębiorcy (-27), jak i przedsiębiorcy światowi (-24) ocenili stosunek zależności pomiędzy ich pozycją na rynku a reklamą i marketingiem przez internet. Polacy bardzo często (+42) (przy średniej światowej +26) używają internetu do zdobywania informacji oraz badania rynku. - Niewątpliwie internet i e-maile stały się ważnym narzędziem pracy przedsiębiorców. Jednakże wpływ internetu na zdobywanie nowych rynków jest nadal bardzo niski. Polacy dużo rzadziej korzystają z internetu niż ich koledzy w innych krajach, takich jak USA czy - co jest niemałym zaskoczeniem - w Indiach. Cała sfera e-biznesu, tak bardzo lansowana kilka lat temu, jest nadal w powijakach - powiedział Andrzej Kinast, partner zarządzający Grant Thornton w Polsce.
oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Prawna, 2005.03.14 "Badania. Internet. Polskie firmy nie doceniają internetu." Robert Olesiński
WyraĽ swoj± opinię
Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶ć opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|