|
Samodzielna łapka
Przed rokiem, kiedy PTC uruchomiła nową markę prepaid, mówiło się o scenariuszu oddzielenia marek i pozostawienia Heyah w rękach Elektrimu, po planowanej sprzedaży PTC Deutsche Telekom. - To tylko spekulacje - komentuje Andrzej Sykulski dyrektor finansowy PTC. - Spekulacje, ale na świecie znane są takie przypadki - dodaje Tadeusz Kubiak prezes PTC. Jego zdaniem, wydzielenie Heyah jest możliwe, choć PTC na razie nie są to jeszcze plany realne. Zamierzamy dążyć do większego zróżnicowania obu ofert - mówi prezes. Według Andrzeja Sykulskiego, Heyah, która ma obecnie około 2 mln użytkowników, zarabia na swoje utrzymanie, ale oddzielenie jej od PTC mogłoby zniweczyć korzyści skali, które są efektem działania marki w obrębie jednej spółki z Erą. Operator na pewno będzie startował w przetargu na nowe częstotliwości. Termin składania ofert w obu przetargach ogłoszonych niedawno przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty upływa 12 kwietnia. - Wystartujemy w obu. Z zamiarem wygrania - zapowiada Tadeusz Kubiak. - Posiadanie większej liczby kanałów ułatwia zarządzanie siecią i obniża koszty jej eksploatacji - dodaje.
oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2005.03.17 "Heyah samodzielna? Jest taka opcja." Agnieszka Berger
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|