dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Warto wiedzieć - prawa abonenta raz jeszcze


Migracja
Od 10 października bedziemy nieli prawo do zmiany oparatora i zachowania własnego numeru telefonu. Na razie przywilej obejmie wszystkich korzystających z telefonów abonamentowych.

Regulamin świadczenia usług
Zawierając umowę z oparatorem musimy mieć całkowitą jasność co do sposobu zakresu i czasu trwania usług. Regulamin musi zawierać m.in.: zakres świadczonych usług ze wskazaniem elementów składających się na opłatę abonamentową, zasady zapłaty kar umownych, zakres obsługi serwisowej, minimalny czas trwania umowy, tryb postępowania reklamacyjnego. O każdej zmianie w regulaminie musisz wiedzieć z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego. Cennik usług ma określać m.in. kwoty za: przyłączenie do sieci, usługę, obsługę serwisową oraz szczegółowo informować o stosowanych pakietach cenowych i upustach. Cennik jest bezpłatny. Przysługuje w komplecie z umową, ale i na życzenie. O ewentualnych zmainach dotyczących cen powinniśmy zostać poinformowani, tak jak w przypadku zmian regulaminowych, z wyprzedzeniem jednego okresu rozliczeniowego.

Numery 0-700
Mamy prawo znać koszt połączeń z numerami o podwyższonych płatnościach. Powinniśmy zostać o nich poinformowani w osobnym komunikacie przed rozpoczęciem rozmowy. Informacja powinna zawierać zarówno wartość kosztów netto jak i brutto.

Billingi
Operator jest zobowiązany do doatarczania nam wraz z każdą fakturą podstawowego wykazu wykonanych przez nas połączeń i liczby odpowiadających im jednostek rozliczeniowych. A na naszą pisemną prośbę powinien nam dostarczyć szczegółowy billing, czyli szczegółowy wykaz wykonanych nie tylko połączeń, ale i usług.

Reklamacja
Jeśli złożona przez nas teklamacja nie została rozpatrzona w coągu 30 dni możemy uznać, nasze roszczenia zostały uznane.

oprac: S. Kowalska żródło: Gazeta Lubuska, 2005.08.04
"Oszczędne gadanie." Katarzyna Borek

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: