dzisiaj: 02-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Wejście Orange



Według nieoficjalnych doniesień zmiana marki Idei na Orange ma się rozpocząć jesienią.
 
Za główny trzon kampanii launchowej Orange odpowiadać miała warszawska agencja reklamowa Grey Worldwide, której powierzone miało być również opracowanie materiałów BTL związane z kampanią mainstreamową. Pozostałe działania BTL przygotowywać miała natomiast agencja Testardo Red Celi, wytypowana także do wszystkich działań PR i kampanii trade'owych.
Do przedstawienia swoich projektów poproszono również inne agencje współpracujące z PTK Centertel, oprócz Testardo i Greya, jest to również DDB Warszawa. Nieoficjalnie mówi się także, że budżet pierwszego etapu kampanii może sięgnąć 100 mln zł.
Ogromnym utrudnieniem dla reklamodawcy na pewno jest fakt, że wydatki reklamowe wszystkich telekomów od kilku lat są kuriozalnie wysokie. Poszczególni operatorzy tylko na reklamę telewizyjną wydają średnio 7-8 mln zł netto miesięcznie. 

oprac: S. Kowalska źródło: Media i Marketing Polska, 2005.08.10
"Orange potrzebuje Idei." AMS. MB, PR, TW

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: