Trzecia generacja
Kolejne, coraz szybsze technologie GPRS, EDGE czy UMTS pozwalają oferować klientom wiele nowych, multimedialnych usług. Przykładem sukcesu multimediów jest Wielka Brytania, gdzie, niemalże co chwilę oparatorzy dostarczają swoim abonentom nowe usługi tego typu, ponieważ są one doskonałym źródłem do zwiększania własnych przychodów. Użytkownicy mogą tam oglądać na wyświetlaczach telefonów fragmenty meczów Premiership, transmisje z domu Wielkiego Brata czy koncerty muzyczne. W opublikowanej na stronach 3G Forum "liście życzeń użytkowników" na pierwszym miejscu obok standardowych usług znalazła się możliwość używania voucherów. Chodzi o elektroniczne wiadomości, które upoważniają do zniżek np. w sklepach z odzieżą. Generacja telefonów 3G to również wielkie dobrodziejstwo z zakresie zastosowań biznesowych. - Dopiero dzięki UMTS mobilny pracownik nawet nie zauważy, że korzysta z systemów poza biurem. Ma bowiem do dyspozycji prędkość porównywalną ze stacjonarnym internetem szerokopasmowym. UMTS sprawi, że do urządzeń mobilnych będzie można przenieść większość środowisk, które wykorzystywane są obecnie w firmie - dodaje Bartosz Szczerbiński, kierownik działu marketingu usług i produktów rynku biznesowego Polskiej Telefonii Cyfrowej.
oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2005.09.07 "Klienci decydują." Jarosław Wawer
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|