dzisiaj: 05-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Trudna samodzielność w prezencie urodzinowym


Nie przewiduje bowiem na tym polu dodatkowych inwestycji, koncentrując się obecnie przede wszystkim na własnych markach: TP i Orange.
Sama Wirtualna Polska, która właśnie obchodzi 10-te urodziny, pomału wychodzi z kryzysu.
- W 2006 r. zamierzamy zdobyć 32 proc. rynku reklamy internetowej - deklaruje Dominika Herburt-Heybowicz, członek zarządu WP reprezentująca w nim TP. Spółka w II kwartale osiągnęła 900 tys. zł zysku netto (po raz pierwszy w historii), a wskaźnik EBITDA osiągnął poziom 2,3 mln zł. Dominika Herburt-Heybowicz przewiduje, że już niebawem Wirtualna Polska będzie się samofinansować m.in. dzięki nawiązaniu współpracy z nowymi partnerami.

oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Prawna, 2005.09.30
"WP musi sobie radzić." Marcin Kwaśniak

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: