dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Audyt telekomunikacyjny


Szczegółowej analizie poddaje się sposoby, częstotliwość i rodzaj połączeń. Na podstawie rzeczywistych faktur i billingów klienta i dalej dostępnych na rynku ofert operatorów usługodawca sporządza raport wskazujący możliwe oszczędności. Na jego podstawie zmieniane są plany taryfowe czy dokupywane nowe usługi zastępujące wykorzystywane dotychczas.
- To, co mamy do zaoferowania, to nie tylko audyt, który wskazuje, co jest dobre, a co nie w usługach telekomunikacyjnych, z których korzysta firma. Jeśli ktoś chce uporządkować cały proces zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną w przedsiębiorstwie, to mamy nawet większe pole do popisu. Oferujemy wówczas kompletną usługę obejmującą wszystkie etapy nabywania i zarządzania zasobami telekomunikacyjnymi - zapewnia Emil Konarzewski, partner w firmie Audytel - Naszą siłą jest kompetencja w negocjacjach z dostawcami usług telekomunikacyjnych, znajomość ich modelu biznesowego i wiedza o tym, na czym im najbardziej zależy, a czego mogą się zrzec. W przedsiębiorstwach będących klientami operatorów takie kompetencje, o ile w ogóle istnieją, są najczęściej rozproszone po różnych działach, z których jeden odpowiada np. za transmisję danych w sieci WAN, inny za telefony stacjonarne, a jeszcze inny za służbowe telefony komórkowe - dodaje.

W sytuacji wprowadzania w przedsiębiorstwie konwergentnej sieci łączącej transmisję warto być może pomyśleć o skorzystaniu z usług firmy zewnętrznej.
Zewnętrzni konsultanci mają świeże spojrzenie i wiedzę zdobytą w innych firmach często ułatwiają uporządkowanie całego procesu migracji i są w stanie dostarczyć nowatorskich pomysłów, których osoby wewnątrz nie rozpatrują. Bardziej racjonalnie potrafią również ocenić zasadność biznesową niektórych zmian i ich wpływ na działanie firmy.

oprac: S. Kowalska źródło: Puls Biznesu, 2005.10.19
"Konsultanci mają swoje zalety..." Marcin Złoch

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: