dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Wymagaj jakości


Firmy decydując się na określonego dostawcę coraz częściej biorą pod uwagę jakość i oczekują, że  niemałe wydatki ponoszone na infrastrukturę teleinformatyczną w przedsiębiorstwie będą właśnie gwarantem jakości.
Dostawcy usług dla biznesu oferują łącza o wysokiej wydajności, na ogół z tą samą, dwukierunkową szybkością zarówno przy ściąganiu, jak i wysyłaniu danych z intenetu. Mogą się one wahać  wahają się od 256 KB/s do kilkudziesięciu megabitów. Standardem jest już również wykorzystanie łącz do usług transmisji danych, przesyłania głosu, a nawet obrazu wideo.
- Dostęp dedykowany klientom biznesowym ma lepsze parametry transmisji danych i gwarantowaną prędkość pracy łącza. Klienci mogą też liczyć na całodobowe wsparcie ze strony służb technicznych i pomoc w rozwiązywaniu problemów - mówi Rafał Budweil, dyrektor operacyjny GTS Energis.
Jednym z ważniejszych kryteriów dotyczących wyboru usługodawcy jest obecnie SLA (Sendce Level Agreement - umowa gwarantująca jakość usług). Przedsiębiorcy daje on pewność, że łącze będzie pracowało zawsze ze ściśle określoną prędkością, a w przypadku awarii zostanie ona usunięta w gwarantowanym w kontrakcie czasie. SLA niestety znacznie wpływa na koszt usługi. Łącze internetowe może być więc kilka, a nawet kilkanaście razy droższe od łącza tej samej prędkości, ale bez gwarancji jakości i czasu usuwania usterek. Warto jednak zwracać uwagę na jakość i na późniejsze ewentualne wsparcie, bo to natychmiast przekłada się na efektywność funkcjonowania.

oprac: S. Kowalska źródło: Gazeta Prawna, 2005.10.27
"Przede wszystkim jakość." Marcin Kuśmierz

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: