dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Łodzianie bez internetu


Tysiące mieszkańców Łodzi ma od pewnego czasu zablokowany dostęp do internetu. Mimo że w wielu przypadkach jest im on na co dzień potrzebny w pracy. Winę za ten stan rzeczy ponosi w głównej mierze Netia.

Odcięcie od internetu spowodowane zostało masowym przejściem abonentów Neostrady tp do Netii w pierwszej połowie lutego br. Netia oferowała wówczas tańszy i szybszy internet w 24 godziny od podpisania umowy. Różnice były dość znaczne: w TP SA trzeba było miesięcznie zapłacić 86 zł za stałe łącze internetowe o prędkości 512 Kb/s, a Netia proponowała klientom TP SA za 55 zł miesięcznie dwa razy szybszy Internet: 1 Mb/s. Zmiana operatora była możliwa dzięki nowemu regulaminowi TP, wymuszonemu przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, który pozwalał na szybką rezygnację z usługi Telekomunikacji Polskiej SA i przejście do konkurencji. Szkopuł w tym, że nikt nie przewidział masowości owej migracji. Netia była w stanie przyłączyć około 15 tys. nowych użytkowników, natomiast okazało się, że liczba chętnych sięgnęła 50 tys. W firmie zapanował więc chaos. Oprócz tego, że nie wywiązuje się ona z podpisanych umów, to nie można się do niej dodzwonić. Są już osoby, które zdecydowały się na rozwiązanie umowy z konkurentem TP SA. Netia zarzuca TP SA, że wbrew podpisanej umowie, nie przekazuje firmie wszystkich informacji technicznych o jej byłych klientach, co stanowi jedną z przyczyn opóźnienia. TP SA odpiera zarzut wskazując na pewne i nieuniknione problemy. W celu ułatwienia operacji przełączania klientów powołany został wspólny zespół pracowników obu operatorów.

oprac.: ef, źródło: Express Ilustrowany, 2007.03.01
"Telekomunikacja się ociąga, Netia nie daje rady", (TJ)

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: