Bez sprzedaży wiązanej
Szerokopasmowy dostęp do internetu, który TP oferuje pod marką Neostrada, to - przy spadających dochodach z telefonii stacjonarnej - jej kluczowy produkt. Ponad 1,23 mln klientów Neostrady musi ją kupować razem z abonamentem na telefon stacjonarny. To nie podoba się UKE. - Doszliśmy do wniosku, że ta sprzedaż wiązana jest sprzeczna z prawem, zmusza bowiem klientów do nabycia usługi, którą mogą nie być zainteresowani - mówi Anna Streżyńska, prezes regulatora. Pani prezes zamierza wydać zalecenie nakazujące oferowanie tych produktów oddzielnie. Spółka będzie miała na to 30 dni. Jeśli nie zastosuje się do żądania urzędu, zostanie nałożona na nią kara. - Bolączką jest to, że może to nie przynieść natychmiastowego rezultatu. Telekomunikacja Polska będzie mogła się odwoływać, a sądy mogą nawet 3 lata zajmować się sprawą - mówi A. Streżyńska.
oprac: S. Kowalska źródło: Parkiet Gazeta Giełdy, 2006.07.05 "Rozdzielić neostradę od telefonii stacjonarnej." MGA
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|