Archiwum |
Inernetowe serwisy wideo coraz droższe dla reklamodawców
Reklamy w telewizjach internetowych polskich portali i w niezależnych serwisach wideo tworzonych przez internautów cieszą się coraz większym zainteresowaniem firm zlecających w nich reklamę. Obecnie spoty reklamowe umieszczane są przez firmy telekomunikacyjne oraz operatorów kablowych. Wkrótce dołączą do nich również producenci produktów spożywczych i chemicznych. Więcej na promocję internetową i wideo wyda w 2007 r. największy reklamodawca w Polsce Unilever, przeznaczający rocznie na reklamę w mediach ponad 240 mln zł. Powstające serwisy, w których internauci mogą bezpłatnie wymieniać się swoimi filmami, muzyką i animacjami to kolejny etap rozwoju internetu nazywany Web 2. Można w nim reklamować swoje produkty. Korzystanie z serwisów wideo planuje m.in. Electro Word. Operatorzy komórkowi rocznie na promocję przeznaczają 100 mln zł. Serwis YouTube, największy światowy serwis wideo, odwiedzany jest miesięcznie przez ponad 60 mln internautów. W Polsce ma około 2,8 mln stałych użytkowników. Swoje reklamy zamieszcza w nim operator komórkowy P4, który wejdzie ma polski rynek w 2007 roku. Z kolei w serwisie Wrzuta.pl niektóre z zamieszczonych tam krótkich filmów poprzedzają reklamy Heyah, marki należącej do operatora PTC. oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, 2006.12.21 Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym. |
Panel KlientaOferty usług
|