Marquard w sieci
Marquard Media Polska, wydawca m.in. "Playboya" i "CKM" chce unowocześnić swoje "oblicze". W tym celu zlecił One-2-One budowę pierwszego serwisu interaktywnego.
Wczoraj zarząd One-2-One, spółki, która świadczy usługi dla mediów i operatorów komórkowych, zapowiedział zmianę strategii. Firma chce powiększyć zakres kompetencji i zmienić strukturę swoich przychodów. Chodzi o to, by coraz mniejsza ich część była wynikiem usług esemesowych. Porozumienie z MMP jest pierwszym projektem, dzięki któremu One-2-One chce zrealizować nowy plan. Giełdowa firma ma na nowo zbudować stronę internetową "CKM". Obecnie serwis ckm.pl pełni funkcję informacyjną. Serwis ten ma być gotowy pod koniec I kwartału, a dzięki niemu MMP ma zarabiać. Reklama i sprzedaż usług około-serwisowych mają być na początku głównym źródłem przychodów. Innym źródłem zarobków może być sprzedaż posiadanych treści, czy zaangażowanie się w produkcję krótkich form filmowych. Tomasz Zięba, prezes MMP, zakłada, że umowa z One-2-One może objąć również inne tytuły wydawcy, gdy pierwszy projekt powiedzie się. Powiedział też, że firma pracuje nad strategią nastawioną na media inne niż papierowe. MMP wypracowało w 2006 r. 100 mln zł przychodów i od lat jest rentowne. Nie wiadomo jednak, ile MMP zamierza wydać na ckm.pl.
oprac.: ef, źródło: Parkiet Gazeta Giełdy, 2007.01.10 "Marquard wchodzi w sieć zatrudniając One-2-One", Urszula Zielińska
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|