|
Bank Handlowy zainteresowany rynkiem detalicznym
Bank Handlowy w Warszawie będzie wykorzystywał zadłużanie się Polaków, by dogonić konkurencję na bankowym rynku detalicznym. Chce w tym celu wykorzystać swój sukces na rynku korporacyjnym.
Bank Handlowy w Warszawie chce przekłuć swoją mocną pozycję na rynku korporacyjnym w równie silną - na rynku detalicznym. Prezes banku Sławomir Sikora zapewnia, że nie widzi powodów do zmartwień z racji późnego dołączenia do tego rynku, szczególnie do rynku kredytów hipotecznych. Sławomir Sikora chciałby, by pełną obsługę w BHW znaleźli dotychczasowi klienci spośród 17 tys. obsługiwanych przez bank firm. Bank zaprzestał dokonywania podziału na oddziały korporacyjne i detaliczne, dlatego od pierwszego marca obsługuje wszystkich klientów prowadząc 56 ze 127 placówek. Otworzył również kilka pierwszych punktów obsługi klientów w zakładach pracy i stoiska w galeriach handlowych. Za kilka miesięcy w oddziałach BHW będzie też można dokonywać zleceń maklerskich. W punktach stacji BP można z kolei zakupić karty kredytowe co-brandowe banku, które będą też dostępne w sieci Polkomtela, operatora telefonii komórkowej. Poza tym BHW niedawno wprowadził do sieci CitiFinancial własną ofertę kredytów hipotecznych oraz kart kredytowych i jest w trakcie przygotowywania dla klientów CitiFinancial specjalnej karty wraz z kontem osobistym. Bank planuje także zwiększyć funkcyjność marki Unikasa razem z firmą rozliczeniową eCard. Oprócz płatności kartą za zakupy w hipermarketach, Unikasa będzie rozliczała zakupy internautów, do których ma zostać zaoferowana specjalna karta pozwalająca na wypłacanie pieniędzy z bankomatów.
oprac.: ef, źródło: Puls Biznesu, 2007.03.19 "Przez korporację do portfela Kowalskiego", Beata Tomaszkiewicz
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|