dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Dobre praktyki w polskim biznesie


W internecie pojawił się raport Forum Odpowiedzialnego Biznesu  - "Odpowiedzialny biznes w Polsce 2006".

W jego wstępie Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu, napisała, że "w Polsce coraz więcej firm zauważa swoich interesariuszy, wprowadza kodeksy etyczne i dostrzega potrzebę posiadania i realizowania strategii CSR, które przynoszą wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom". Spora część raportu prezentuje przykłady 68 dobrych praktyk odpowiedzialnego biznesu przeprowadzonych w ubiegłym roku. Praktyki te podzielono na trzy obszary - Biznes a miejsce pracy, Biznes a rynek oraz Biznes a społeczeństwo. W zestawieniu wzięto pod uwagę 47 firm. Dobre praktyki we wszystkich trzech obszarach miała tylko Telekomunikacja Polska SA. Natomiast w dwóch obszarach uwzględniono następujące firmy: BP Polska, PKN Orlen, Polkomtel, STOEN, Danone, Michelin Polska, Microsoft, Nestle Polska, Orbis i PZU. Raport ten zawiera również fragmenty niektórych artykułów dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu, kalendarium najistotniejszych kampanii, badań i konferencji mających miejsce w 2006 r. Bolesław Rok, wiceprezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu, powiedział, że w porównaniu z poprzednimi latami, firmy coraz mocniej angażują się w obszar inwestycji społecznych, ale biznes nadal nie spotyka się w Polsce z dużym zaufaniem, jednocześnie opłacalna pozostaje cały czas nieodpowiedzialność w interesach. Mało jest też firm, w których tworzy się oddzielne stanowisko odpowiedzialne za CSR (corporate social responsibilty). Wciąż zbyt małe jest zaangażowanie pracowników w odpowiedzialny biznes swoich firm.

oprac.: ef, źródło: Biznes Warszawski, 2007.03.12
"Dobre praktyki angażują firmy", Patrycja Kluczyńska

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: