dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Infolinie dla firm


Infolinia korzystnie wpływa na wizerunek firmy, potwierdzając profesjonalne podejście do klienta, dlatego przedsiębiorstwa, które jej jeszcze nie posiadają, powinny zastanowić się nad zainwestowaniem w nią, tym bardziej, że każda firma może sobie pozwolić na takie rozwiązanie.

Wiele firm uważa, że rynek usług znany pod nazwą 0-800, 0-801 zarezerwowany jest wyłącznie dla dużych i bogatych przedsiębiorstw, nie tylko ze względu na wysokie ceny, ale również zawiłe i bardzo długie opisy cenników wielu operatorów. Jednak Dariusz Nitka, dyrektor sprzedaży i marketingu Ale-Kontakt, twierdzi, że "- Każdy rodzaj infolinii to doskonały kanał komunikacji między klientem, kontrahentem i firmą. Infolinia potwierdza profesjonalne traktowanie klienta, więc firma nie powinna jej traktować wyłącznie jako poważnego wydatku inwestycyjnego". Numery infolinii są wirtualne, co oznacza, że rozmowy przekierowane są na numer stacjonarny lub komórkowy. Takie numery kreuje Telekomunikacja Polska, ale jak zapewnia Jacek Kalinowski z TP, "nie narzuca, nie monitoruje, ani nie odpowiada za treści serwisów świadczonych za pomocą swych usług". Najprostszą opcją usługi 0-800, 0-801 jest zwykłe przekierowanie rozmów. Bardziej rozwinięta opcja może być świadczona przez wynajęcie firmy outsourcingowej organizującą duże call center za mniej niż 1 tys. zł. Do uruchomienia infolinii przez usługodawcę potrzebny jest komputer, dostęp do internetu, telefon stacjonarny lub komórkowy, czy też technologia VoIP. Koszty infolinii różnią się ze względu na ich typ, ale wszystkie mają podobne możliwości i ten sam cel, którym jest ulepszenie komunikacji między klientem i firmą. Osoba dzwoniąca na infolinię, której numer zaczyna się na 0-800 nie ponosi żadnych opłat. Całkowity koszt połączenia ponosi właściciel infolinii. W przypadku infolinii zaczynającej się na 0-801, która cieszy się największą popularnością, część opłat ponosi dzwoniący. Natomiast właściciel numeru często nie płaci za połączenia przychodzące swoich klientów. Koszt połączenia dla dzwoniącego na numer zaczynający się na 0-801 jest taki sam w całej Polsce i zaczyna się od 24 gr. za minutę. Minutowe stawki połączenia zaczynają się od 20 gr netto. Jednak wielu operatorów pobiera także opłaty abonamentowe i aktywacyjne. Przykładowo, za udostępnienie numeru 0-800 TP pobiera jednorazowo 160 zł netto, Sisti Polska - 100 zł netto, Netia - 122 zł netto, Dialog - 150 zł netto. Z takiej opłaty zrezygnował AleKontakt. Opłaty abonamentowe zaczynają się od ok. 40 zł netto. Można je zmniejszyć do zera, jeśli na numer infolinii zostanie wykonanych ponad 500 minut połączeń. Prosta, ale jednocześnie profesjonalna infolinia kosztuje 200 zł.


oprac.: ef, źródło: Puls Biznesu, 2007.04.25
"Zainwestuj w infolinie", Jan Kaliński

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: