dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Klienci operatorów komórkowych po I kwartale 2007


Gazeta Prawna podała wyniki liczby klientów operatorów komórkowych po I kwartale 2007 r. Liderem jest PTK Centertel, operator Orange, drugie miejsce zajął Polkomtel, operator Plus i Sami Swoi, a na trzecim miejscu uplasowała się Polska Telefonia Cyfrowa, operator Ery i Heyah.

Jens Becker, dyrektor finansowy PTC, operatora sieci komórkowych Era i Heyah, poinformował, że na koniec I kwartału spółka miała 12 mln 373 tys. klientów, w tym 4 mln 746 tys. abonentów. W I kwartale pozyskała 215 tys. abonentów i straciła 70 tys. użytkowników usług przedpłaconych. Z kolei PTK Centertel zdobył 185 tys. abonentów i 75 tys. użytkowników telefonów na kartę, a Polkomtel pozyskał ponad 600 tys. klientów. Zamiarem PTC jest zdobycie takiej samej liczby abonentów, jak w roku ubiegłym, czyli około 1 mln. PTC stawia sobie za cel powrót na pozycję lidera pod względem przychodów. Chce także, by w 2007 r. zysk operacyjny plus amortyzacja wyniósł co najmniej 500 mln euro, a być może pozostał na zeszłorocznym poziomie 2,2 mld zł. Klaus Hartmann, prezes PTC, powiedział m.in., że spółka może wypłacić dywidendę, ale decyzja należy do udziałowców. Abonentów chcą również zdobywać inni operatorzy, jak P4 i Polkomtel. Niewykluczone, że w II połowie roku sieć Play, należąca do P4, spowoduje wojnę cenową, która uderzy we wszystkich operatorów. Polkomtel stawia z kolei na nową, silnie reklamowaną taryfę abonamentową. Operator ten w kwietniu wydał na reklamy 27,6 mln zł, podczas gdy PTC -14,8 mln zł, PTK Centertel - 14,7 mln zł, a P4 -11,4 mln zł. Od początku br. operatorzy wydali odpowiednio 83,9 mln zł, 75 mln zł, 60,1 mln zł i 27,9 mln zł.

oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, 2007.05.11
"Orange liderem rynku, Era spadła na trzecie miejsce", TOMASZ ŚWIDEREK

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: