dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Euro 2012 przyciąga reklamodawców i sponsorów


Na wiadomość o organizacji w naszym kraju mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 r. szybko zareagowało wiele reklamodawców i sponsorów.

Do firm, które na tę okazję przygotowały specjalne hasła promocyjne lub zmieniły dotychczasowe, szybko reagując na informację o  organizacji Euro 2012, należą m.in. RTV Euro AGD, Telekomunikacja Polska SA i  Kreisel. W przypadku firmy Euro-Net, do której należą sklepy RTV Euro AGD, hasło zostało natychmiast zmienione z "Cenowe cięcie" na "Euro dla Polski". Podobnie zareagowała Telekomunikacja Polska, gdy jej spoty pojawiły się w radiu, telewizji i Internecie kilka godzin po ogłoszeniu decyzji UEFA, a dzień później w prasie można było przeczytać: "Ponad 150 tysięcy osób weszło na największy wirtualny stadion świata i poparło Euro 2012 w Polsce! Dziękujemy". Jak powiedziała Anna Żydowicz, dyrektor działu obsługi agencji reklamowych Domu Prasy Regionalnej Mediatak, reklamy TP SA zostały zamienione w ostatniej chwili. Do nazwy "Telekomunikacja Polska" doszło dopowiedzenie "Partner oferty Euro 2012". Przyznała, że reklamy zostały przygotowane na trzy tygodnie wcześniej. Z kolei Kreisel, producent materiałów budowlanych, reklamuje się hasłami: "Buduj z nami. Dla ciebie gramy... tym razem u siebie!". Jarosław Muczek, wicedyrektor ds. PR i marketingu firmy Kreisel, powiedział, że firma liczyła na wywołanie bezpośrednich skojarzeń: Euro 2012 - stadion, hotel - budowa Kreisel". Zdaniem analityków w ciągu pięciu lat wpływy z reklam wzrosną rocznie o prawie 600 mln zł, a pod koniec 2012 r. rynek reklam związanych z organizacją mistrzostw może być wart 150 mln zł. Poprzez skojarzenia z Euro 2012 będą chciały reklamować się firmy reprezentujące różne branże. Tymczasem Polski Związek Piłki Nożnej już otrzymał propozycję na przedłużenie umowy sponsorskiej z piłkarską reprezentacją Polski od firmy Kreisel, do jej przedłużenia przymierza się także TP SA, główny sponsor drużyny. Swoje zainteresowanie współpracy z reprezentacją deklarują również inni sponsorzy, jak Puma Polska, Hormann Polska, Kompania Piwowarska SA (Tyskie) i Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA.

oprac.: ef, źródło: Press - Media, Reklama, Public Relation, 2007.05.15
"Euroeuforia.pl", Dorota Kalinowska, Tomasz Wiaderek

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: