dzisiaj: 29-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Vodafone chce sprzedawać telefony pod własną marką


Vodafone planuje sprzedaż własnych telefonów komórkowych na rynkach wschodzących.

Największy światowy operator komórkowy, idąc za przykładem wielkich sieci handlowych, zamierza sprzedawać aparaty pod marką Vodafone. Tym samym operator chce zarówno promować tańsze telefony na rynku, jak i nakłonić do obniżenia cen tradycyjnych producentów. Vodafone zaprezentował niedawno dwa modele bardzo tanich telefonów przeznaczone głównie na rynek afrykański. Ich funkcje ograniczone są do dzwonienia i wysyłania SMS-ów. Jeden model posiada kolorowy wyświetlacz, a drugi jest monochromatyczny. Przewidywany koszt telefonów w Afryce to 25 dolarów (obecnie 30 dolarów). Strategia operatora zakłada powiększenie liczby jego klientów i zachęcenie do korzystania z jego oferty. Aparaty mogą być sprzedawane w pakiecie z usługami operatora lub jednego z jego partnerów. W 2006 r. Vodafone zaprezentował aparat Vodafone przystosowany do standardów telefonii komórkowej trzeciej generacji. Od września tego samego roku sprzedaż takich telefonów na rynku europejskim wyniosła 750 tys. egzemplarzy. Produkcja aparatów prostych przeznaczonych na rynki wschodzące i multimedialnych na kraje europejskie ma miejsce w Chinach. Miesięcznie operatorowi na rynkach wschodzących operatorowi przybywa od dwóch do trzech milionów nowych klientów. Vodafone musi stworzyć kanały sprzedaży detalicznej, sieć obsługi klienta na rynkach już nasyconych, a także zrozumieć potrzeby użytkowników dotyczące jego telefonów. Kwestiom tym poświęcana jest duża ilość czasu przez jego konkurentów.

oprac.: ef, źródło: Dziennik Polska Europa Świat, 2007.05.25
"Nowa strategia Vodafone - tanie telefony pod własną marką", CASSELLBRYAN-LOW The Wall Street Journal

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: