|
Wydatki na e-reklamę w USA wciąż rosną
Amerykański rynek reklamy internetowej osiągnął w 2006 r. wartość 17 mld dolarów.
Z raportu organizacji IAB, zrzeszającej około 300 firm internetowych i firmy doradczej PricewaterhouseCoopers, na temat amerykańskich wydatków na e-reklamę wynika, że wydatki na reklamę internetową wciąż rosną. W ostatnim kwartale ubiegłego roku wyniosły one 4,8 mld dol. W ubiegłym roku na reklamę w wyszukiwarkach przeznaczono około 40% rynku, a na internetowe ogłoszenia drobne - 18%. Randall Rothenberg, szef IAB, powiedział m.in., że "- Wydatki na reklamę interaktywną zwiększają się, bo reklamodawcy widzą, że to medium skutecznie wpływa na zachowania konsumentów - od popularyzacji produktów, przez skłanianie do zakupów, po zwiększanie lojalności wobec marki". Reklama interaktywna zajmuje w Stanach Zjednoczonych 6% całego rynku reklamowego. Dla porównania w zeszłym roku było to 4,7%.
oprac.: ef, źródło: Gazeta Wyborcza, www.gazeta.pl, 2007.05.28
Amerykańskie rekordy w e-reklamie, zbig
Wyraź swoją opinię
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
|
Posiadamy certyfikat:
|