dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Wydatki na e-reklamę w USA wciąż rosną


Amerykański rynek reklamy internetowej osiągnął w 2006 r. wartość 17 mld dolarów.

Z raportu organizacji IAB, zrzeszającej około 300 firm internetowych i firmy doradczej PricewaterhouseCoopers, na temat amerykańskich wydatków na e-reklamę wynika, że wydatki na reklamę internetową wciąż rosną. W ostatnim kwartale ubiegłego roku wyniosły one 4,8 mld dol. W ubiegłym roku na reklamę w wyszukiwarkach  przeznaczono około 40% rynku, a na internetowe ogłoszenia drobne - 18%. Randall Rothenberg, szef IAB, powiedział m.in., że "- Wydatki na reklamę interaktywną zwiększają się, bo reklamodawcy widzą, że to medium skutecznie wpływa na zachowania konsumentów - od popularyzacji produktów, przez skłanianie do zakupów, po zwiększanie lojalności wobec marki". Reklama interaktywna zajmuje w Stanach Zjednoczonych 6% całego rynku reklamowego. Dla porównania w zeszłym roku było to 4,7%.

 

oprac.: ef, źródło: Gazeta Wyborcza, www.gazeta.pl, 2007.05.28
Amerykańskie rekordy w e-reklamie, zbig

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: