dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Avaya poszerza swoją ofertę


Avaya odnotowała w 2006 r. wzrost sprzedaży o 9%, a jej zyski wyniosły 75 mln USD. Firma wprowadza do swojej oferty produktowej oprogramowanie i aplikacje komunikacyjne. Nie zamierza bowiem ograniczać swojej działalności do dostawcy infrastruktury komunikacyjnej.

Zmiany w ofercie wynikają z nowej filozofii firmy. Wojciech Głownia, dyrektor Avaya Poland, powiedział, że skupia się ona na dostarczeniu swoim klientom biznesowych aplikacji komunikacyjnych o funkcjonalności, na którą  będą mieli potencjalne zapotrzebowanie. Dimitri Ivannikov, dyrektor Avaya w Europie Środkowej i Wschodniej, Rosji i krajach byłego Związku Radzieckiego, twierdzi, że dzięki zwykłej telefonii IP możliwe są tańsze i łatwiejsze rozmowy, ale dodając do tego funkcjonalność opartą na protokole SIP, przechodzi się na wyższy poziom, który ułatwia klientowi korzystanie z nowych usług oraz powiększa możliwość rozwoju. W ofercie firmy znajduje się m.in. usługa "jeden numer". Polega na możliwości równoczesnego przekierowywania połączeń przychodzących na numer biurowy - na numer telefonu komórkowego, czy domowego. Działa to też w odwrotnym kierunku. Z usług Avaya jak dotychczas korzystały duże firmy. Obecnie jest ona zainteresowana małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Jak powiedział Wojciech Głownia, "firmy z sektora MSP już widzą korzyści wynikające z używania aplikacji komunikacyjnych i planują inwestycje w usługi, które za rok lub dwa zapewnią im przewagę rynkową". Avaya zamierza przeprowadzić serie seminariów w największych miastach Polski w celu zapoznania klientów ze swoimi produktami. Zmianie ma też ulec polityka współpracy z jej partnerami. Firma chce w ten sposób skorzystać ze zwiększających się w naszym kraju wydatków na IT.

oprac.: ef, źródło: Puls Biznesu, 2007.03.07
"Avaya czeka na falę", Wojciech Chmielarz

Wyraź swoją opinię

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników vortalu 9477.pl. TAI nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, zawiadom nas o tym.
Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: