dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Tele2: agresywna strategia się opłaca


W pierwszym kwartale przychody firmy wyniosły 109 mln i wzrosły aż o 45 proc. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.


„Udało się nam bardzo znacząco poprawić praktycznie wszystkie wskaźniki finansowe i to mimo 13-procentowego spadku liczby klientów w całym ubiegłym roku i rosnących nakładów, związanych z wejściem na rynek szerokopasmowego dostępu do internetu" - powiedział w komunikacie firmy dyrektor generalny, Piotr Nestorowicz. Taka sytuacja była możliwa w dużej mierze dzięki redukcji wskaźnika rezygnacji klientów.

Pod koniec marca liczba klientów Tele2 Polska wynosiła 731 tys., w tym 716 tys. korzystało z telefonii stacjonarnej, a 15 tys. z szerokopasmowego Internetu. (F)

Opracował M. Frąckowiak, źródło: „Puls Biznesu”, 2008-04-24, „Tele2 urósł na Internecie”, Ki.

 

Wyraź swoją opinię

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: