Tele2: agresywna strategia się opłaca
W pierwszym kwartale przychody firmy wyniosły 109 mln i wzrosły aż o 45 proc. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
„Udało się nam bardzo znacząco poprawić praktycznie wszystkie wskaźniki finansowe i to mimo 13-procentowego spadku liczby klientów w całym ubiegłym roku i rosnących nakładów, związanych z wejściem na rynek szerokopasmowego dostępu do internetu" - powiedział w komunikacie firmy dyrektor generalny, Piotr Nestorowicz. Taka sytuacja była możliwa w dużej mierze dzięki redukcji wskaźnika rezygnacji klientów.
Pod koniec marca liczba klientów Tele2 Polska wynosiła 731 tys., w tym 716 tys. korzystało z telefonii stacjonarnej, a 15 tys. z szerokopasmowego Internetu. (F)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: „Puls Biznesu”, 2008-04-24, „Tele2 urósł na Internecie”, Ki.
Wyraź swoją opinię
|
Posiadamy certyfikat:
|