HealthWay prowadzi kampanię kosmetyków Dr Irena Eris
Sin Skin Dr Irena Eris - to nowa seria preparatów pielęgnacyjnych dla kobiet powyżej 25. roku życia oferowana przez Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris.
Launch produktu ma być wspierany kampani± prasow±, której autorem jest HealthWay, agencja marketingu medycznego. Celem działań kampanii jest zaznajomienie klientek z now± lini± kosmetyków Sin Skin Dr Irena Eris, a także uwypuklenie selektywno¶ci i prestiżu tej marki. Kampania, której twarz± jest aktorka Weronika Rosati, skierowana jest do kobiet ze ¶rednim i wyższym wykształceniem, mieszkaj±cych w dużych miastach i rozpoczynaj±cych karierę zawodow±. Rozpocznie się we wrze¶niu i potrwa ok. 3 miesięcy. Reklamy będzie można zobaczyć w magazynach kobiecych, takich jak: Viva, Twój Style czy Elle. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
oprac.: ef, Ľródło: Wirtualne Media, www.wirtualnemedia.pl, 2007.09.09
"HealthWay autorem kampanii nowej linii kosmetyków Dr Irena Eris"
|
Posiadamy certyfikat:
|