dzisiaj: 27-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Ruszyła kampania reklamowa herbat Teekanne


Portal "Marketing przy kawie" informuje, że rozpoczęła się kampania herbat Teekanne.


W tym roku w sprzedaży pojawią się nowe smaki, jak TEEKANNE Rooibos Orange, TEEKANNE Sweet Cherry, TEEKANNE Mint Lemon i znane aromaty herbat zielonych, ale nowych opakowaniach. Odświeżona została grafika, a czcionka nawiązuje do tradycyjnego pisma chińskiego. Nowe, większe pudełka liczące 40 saszetek będą miały herbaty czarne, jak TEEKANNE Gold, Assam, English Breakfast. Informacje na temat obecnego asortymentu zostaną ogłoszone na łamach prasy handlowej, m.in. w Poradniku Handlowca czy w Wiadomościach Handlowych. TEEKANNE kieruje swoją ofertę przede wszystkim do osób aktywnych zawodowo, nowoczesnych, wypoczywających w zgodzie z naturą, dbających o urodę i zdrowie. Advertoriale dotyczące herbaty białej i zielonej ukażą się w czasopismach kobiecych, m.in. w Świecie Kobiety, Pani i Twoim Stylu, a w magazynie Spa&Wellness będzie można znaleźć saszetki herbaty. TEEKANNE ma być również sponsorem prognozy pogody i serialu "Na Wspólnej" w TVN, a także konkursu pianistycznego. Degustacje herbat TEEKANNE zarówno czarnych jak i herbaty białej White Tea, przewidziano m.in. w sieci klubów fitness Gymnasion , obiektach Spa Dr Irena Eris, czy Przychodniach Falck. Firma swoje 125 urodziny będzie obchodzić w formie kameralnych spotkań dla dziennikarzy, przy torcie i filiżance herbaty TEEKANNE. Pojawią się również produkty promocyjne takie jak: Anniversary 125 Teabags i Anniversary 125 Years Collection. Strategią PR firmy zajmuje się Agencja Key Point, a zakupem mediów - dom mediowy Guideline.


oprac.: ef, źródło: www.marketing-news.pl, 2007.09.13
"Planowane działania marketingowe Teekanne w Polsce"

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: