Wizerunkowa kampania reklamowa Liberty Direct
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Liberty Mutual, amerykańskiej grupy ubezpieczeniowej, której celem jest prezentacja nowej marki ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce - Liberty Direct.
Kampania obejmuje działania typu ATL i BTL. W jej ramach przygotowano trzy spoty reklamowe, w których wyst±pi Mariusz Max Kolonko. Będ± one prezentowane w największych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, m.in. TVP, TVN i Polsacie. Reklamę przewidziano także w prasie, w tym w Gazecie Wyborczej, Dzienniku, Polityce i Newsweeku. Oprócz powyższych działań reklamowych przygotowano też trzy rodzaje wielkoformatowych plansz reklamowych, które zostan± umieszczone w największych miastach Polski oraz reklamy mobilne na autobusach miejskich. Kampania powstała przy współpracy z Gruppa 66 Ogilvy, Media Planning Group, IQ Marketing i Hypermedia. Spoty reklamowe będ± miały formę relacji z Bostonu, gdzie znajduje się główna siedziba grupy. Liberty Direct sprzedaje ubezpieczenia komunikacyjne także w systemie bezpo¶rednim - przez telefon i internet oferuj±c pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym ubezpieczenia OC, AC Standard i Premium, Mini i Premium Assistance oraz ubezpieczenie NNW.
oprac.: ef, Ľródło: Expander. Niezależny Doradca Finansowy, www.expander.pl, 2007.09.18
"Rusza kampania wizerunkowa Liberty Direct"
|
Posiadamy certyfikat:
|