dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Samsung od Armaniego


Wielcy kreatorzy mody zaczynają projektować telefony komórkowe. Są już LG Prada i Nokia Versace. Wczoraj został zaprezentowany Samsung projektu Giorgia Armaniego.


Telefon komórkowy Samsung-Armani miał wczoraj swoją mediolańską premierę. Produkt ten ma być prawdziwym obiektem pożądania. W Europie będzie sprzedawany od listopada, a kupić  będzie go można w butikach Armaniego i sklepach z akcesoriami telekomunikacyjnymi. Nie jest jeszcze znany koszt gadżetu, ale prawdopodobnie nie przekroczy 2 tys. złotych, ponieważ po niższej cenie można nabyć telefon Prady i iPhone Apple. Szaro-czarny Samsung-Armani z dyskretnym połyskiem nie spotkał się jednak z powszechnym zachwytem. Posiada skórzane etui i pudełko zawinięte w czarny papier z białymi literkami logo Armaniego. Jest jedynie poprawionym modelem Samsunga SGH-P520. Coraz częściej producenci komórek, w trosce o ciekawy design, nawiązują współpracę  ze światowymi projektantami mody. Przykładem jest współpraca Nokii z Donatellą Versace. LG Prada dostępna jest w polskiej Erze, dlatego prawdopodobnie Samsunga Armaniego również będzie można kupić w naszym kraju. Projekty komórek z pracowni mody nie są jednak gwarancją sukcesu, o czym może świadczyć projekt Dolce & Gabbana dla Motoroli, który nie uratował producenta przed utratą udziałów rynkowych. Jego deską ratunkową okazał się model Razr. Matta Lewis, dyrektor działu badań w firmie ARC Chart, twierdzi, że w 2010 roku rynek telefonów z logo słynnych projektantów będzie miał 23 mln klientów. Uważa też, że to model telefonu, a nie jego funkcje będą zachęcały do nabycia. Podobne wnioski płyną z badań AJ. D Power and Associates, według których dla 19% klientów operatorów telefonicznych marka i typ telefonu są argumentem przesądzającym o zakupie. Zdaniem Armaniego, wczorajsza premiera jest początkiem dłuższej współpracy z Samsungiem, gdyż ma dla niego projektować także inny sprzęt elektroniczny, m.in. nowy telewizor z ciekłokrystalicznym ekranem. Należy jednak pamiętać, iż zbyt duża liczba designerskich produktów powszednieje, a tym samym zniechęca do płacenia za nie zawrotnych sum pieniężnych.


oprac.: ef, źródło: Rzeczpospolita, 2007.09.25
"Kreator w zasięgu ręki", Danuta Walewska

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: