EXPO 2008: Polska górą!
Sporym zainteresowaniem cieszy się polski pawilon podczas światowej wystawy EXPO w Saragossie.
Polacy na budowę pawilonu wydali 8 mln euro. Nasz kraj reklamuje m. in. tężnia solankowa, żubr i piłkarze, którzy mają pomóc w promocji mistrzostw Euro 2012, które odbędą się w Polsce. Motywem przewodnim polskiego pawilonu jest woda, dlatego na ścianach cały czas wyświetlane są wodne projekcje. Najefektowniejsze są jednak konstrukcje przypominające żagle. W ten sposób organizatorzy chcą zwrócić uwagę, że Polska jest jednym z liderów produkcji luksusowych jachtów. Polski pawilon ma odwiedzić ok. pół miliona gości. Pierwszego dnia nasze stoiska odwiedziło 2 tys. osób. Impreza zakończy się 14 września. (S)
Opracował M. Frąckowiak, źródło: Rzeczpospolita, www.rp.pl, 2008.06.23, „EXPO 2008: Sukces polskiego stoiska”, Agnieszka Stefańska.
|
Posiadamy certyfikat:
|