Play wychodzi z ofertą dla biznesu
Od dzisiaj Play będzie oferował bardzo tanie usługi dla przedsiębiorstw. Konkurencja jednak nie zrezygnuje łatwo z tego rynku.
W firmach, jak pisze "Rzeczpospolita", jest 6-7 mln telefonów komórkowych, czyli 15-20% wszystkich w naszym kraju, a przychód na każdy z nich jest cztery razy większy od średniej rynkowej. Jak mówi Mariusz Malec z Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora Ery, "- Z tych 15 - 20% trzeba odliczyć prywatne telefony zarejestrowane na firmy oraz karty SIM instalowane w różnych urządzeniach". Za lidera rynku biznesowego uchodzi Plus, którego chce wyprzedzić Orange, ale tajemnicą pozostaje, ilu klientów biznesowych obsługuje każda sieć komórkowa. Marcin Gruszka, rzecznik firmy P4, operator sieci Play, poinformował, że obecnie z oferty standardowej operatora korzysta kilkanaście tysięcy podmiotów gospodarczych, a z nowej ma skorzystać 30-40 tys. klientów. Minuta połączenia do wszystkich sieci w najdroższym pakiecie ma kosztować 0,2 zł, a więc 40 - 60% mniej niż u konkurencji. Nie jest znana natomiast stawka w abonamentach 100 - 200 zł, które są najpopularniejsze wśród firm. Mariusz Malec powiedział, że najszybciej rośnie liczba klientów z sektora mikro-i małych firm, ale najzyskowniejszymi są klienci z segmentu średnich firm, o który walczy Netia.
oprac.: ef, źródło: Rzeczpospolita, 2007.10.18
"Play zaczyna walkę o obsługę biznesu", ŁUKASZ DEC
|
Posiadamy certyfikat:
|