Coraz większa sprzedaż outdooru
Wartość sprzedaży reklamy zewnętrznej (outdooru) w Polsce wyniosła w ubiegłym roku ponad 625 mln zł, czyli o 19,5% więcej niż w 2006 r.
Dane te zostały opublikowane przez Izbę Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ)- informuje "Puls Biznesu". W ostatnim kwartale ubiegłego roku wartość sprzedaży outdooru wyniosła ponad 187 mln zł i była o 30% większa w porównaniu z tym samym okresem 2006 r. Główni klienci outdooru w Polsce, jak wynika z badań, reprezentują 5 sektorów: telekomunikację, rozrywkę/kulturę, sprzedaż, żywność oraz motoryzację/transport. Reklama zewnętrzna stosowana jest najchętniej przez sieci telefonii komórkowej (14%) i sieci handlowe (hipermarkety, galerie handlowe - 13,9%), a także producentów samochodów (7,33%), odzieży i obuwia (4,77%) i wydawców dzienników (3,72%). W zestawieniu IGRZ uwzględniono dane z firm oferujących nośniki reklamowe, które należą do pierwszej piątki na rynku. (F)
oprac.: ef, źródło: Puls Biznesu, www.pb.pl, 2008.01.23
"Rośnie sprzedaż reklamy zewnętrznej w Polsce", PAP
|
Posiadamy certyfikat:
|