dzisiaj: 02-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Coraz większa sprzedaż outdooru


Wartość sprzedaży reklamy zewnętrznej (outdooru) w Polsce wyniosła w ubiegłym roku ponad 625 mln zł, czyli o 19,5% więcej niż w 2006 r.


Dane te zostały opublikowane przez Izbę Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ)- informuje "Puls Biznesu". W ostatnim kwartale ubiegłego roku wartość sprzedaży outdooru wyniosła ponad 187 mln zł i była o 30% większa w porównaniu z tym samym okresem 2006 r. Główni klienci outdooru w Polsce, jak wynika z badań, reprezentują 5 sektorów: telekomunikację, rozrywkę/kulturę, sprzedaż, żywność oraz motoryzację/transport. Reklama zewnętrzna stosowana jest najchętniej przez sieci telefonii komórkowej (14%) i sieci handlowe (hipermarkety, galerie handlowe - 13,9%), a także producentów samochodów (7,33%), odzieży i obuwia (4,77%) i wydawców dzienników (3,72%). W zestawieniu IGRZ uwzględniono dane z firm oferujących nośniki reklamowe, które należą do pierwszej piątki na rynku. (F)


oprac.: ef, źródło: Puls Biznesu, www.pb.pl, 2008.01.23
"Rośnie sprzedaż reklamy zewnętrznej w Polsce", PAP

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: