Ofery pracy w UP przez internet i telefon
Wszystkie polskie urzędy pracy wprowadzą call center i interaktywne strony internetowe. Takie rozwiązanie ułatwi przepływ informacji o ofertach pracy między firmami i bezrobotnymi.
Obecnie taką możliwość mają bezrobotni we wszystkich urzędach pracy na Podlasiu. Mogą oni kontaktować się z konsultantami telefonicznymi, bądź zamieścić ofertę zatrudnienia w serwisie internetowym - podaje "Gazeta Prawna". Takie rozwiązanie jest korzystne zarówno dla pracodawców, jak i dla osób poszukujących pracy, gdyż mogą oni na bieżąco, za pośrednictwem internetu lub telefonu uzyskiwać informacje o możliwośći zatrudnienia. Bezrobotni z województwa podlaskiego mogą codziennie zadzwonić do urzędu pracy od 8 do 15 pod bezpłatny numer telefonu 9510 i po podaniu własnego numeru PIN uzyskać połączenie z konsultantem call center. Natomiast pracodawcy mogą zapoznać się z ofertami pracy bezrobotnych pod numerem 9524. Jeżeli wszystkie linie w urzędzie pracy, w którym dzwoniący bezrobotny jest zarejestrowany, są zajęte, zostanie on połączony z innym urzędem w województwie, gdyż wszystkie urzędy dysponują ofertami z całego województwa podlaskiego, które również znajdują się w portalu internetowym - www.up.podlasie.gov.pl. Bezrobotni mogą w portalu zamieścić ofertę podjęcia pracy i swoje CV, a pracodawcy - informację o poszukiwanych pracownikach. (Z)
oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, www.gazetaprawna.pl, 2008.01.24
"W urzędach pracy powstaną portale internetowe i call center", Paweł Jakubczak
|
Posiadamy certyfikat:
|