dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowo¶ć, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Darmowe gadanie za ogl±danie


Być może za jaki¶ czas będziemy wie¶ć długie, darmowe rozmowy ze swoich komórek. Jest jednak pewien warunek. Będziemy musieli także za ich pomoc± ogl±dać reklamy.

Mobilna reklama kusi sieci komórkowe. Operatorzy testuj± nowe sposoby na zdobywanie rynku i Klientów. Jest o co walczyć bo rynek reklamowy w kraju to ok. kilka miliardów  złotych rocznie. Na razie to wizja odległa ale rozważana. Specjali¶ci szukaj± nowych sposobów na zdobywanie rynku. I ten jest jednym z nich. Potrzebę dyktuje sam rynek i zniżka przychodów w zakresie podstawowych usług. Pomysł nie jest nowy. W Wielkiej Brytanii, gdzie od zeszłego roku działa wirtualny operator Blyk nie pobiera opłat za usługi, bo sponsoruj± je reklamodawcy. Blyk ma póki co problemy ze zdobywaniem klientów i sprawę traktuje testowo.

Marek Wcisło z Polskiej Telefonii Cyfrowej komentuje:

- Na razie słyszy się tylko o wielu testowych akcjach reklamowych, często bez żadnych wydatków po stronie reklamodawców. W komórkowych serwisach Ery reklamowały się m.in. Toyota, Philips, Polsat, Warner Bros.
Zdaniem Marka Wcisły kluczowe jest stworzenie grupy odbiorców reklamy.

oprac: S. Kowalska Ľródło: Życie Warszawy, 2008.04.07 "Reklama w komórce, rozmowa za darmo." Łukasz Dec

WyraĽ swoj± opinię

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: