Darmowe gadanie za ogl±danie
Być może za jaki¶ czas będziemy wie¶ć długie, darmowe rozmowy ze swoich komórek. Jest jednak pewien warunek. Będziemy musieli także za ich pomoc± ogl±dać reklamy.
Mobilna reklama kusi sieci komórkowe. Operatorzy testuj± nowe sposoby na zdobywanie rynku i Klientów. Jest o co walczyć bo rynek reklamowy w kraju to ok. kilka miliardów złotych rocznie. Na razie to wizja odległa ale rozważana. Specjali¶ci szukaj± nowych sposobów na zdobywanie rynku. I ten jest jednym z nich. Potrzebę dyktuje sam rynek i zniżka przychodów w zakresie podstawowych usług. Pomysł nie jest nowy. W Wielkiej Brytanii, gdzie od zeszłego roku działa wirtualny operator Blyk nie pobiera opłat za usługi, bo sponsoruj± je reklamodawcy. Blyk ma póki co problemy ze zdobywaniem klientów i sprawę traktuje testowo.
Marek Wcisło z Polskiej Telefonii Cyfrowej komentuje:
- Na razie słyszy się tylko o wielu testowych akcjach reklamowych, często bez żadnych wydatków po stronie reklamodawców. W komórkowych serwisach Ery reklamowały się m.in. Toyota, Philips, Polsat, Warner Bros. Zdaniem Marka Wcisły kluczowe jest stworzenie grupy odbiorców reklamy.
oprac: S. Kowalska Ľródło: Życie Warszawy, 2008.04.07 "Reklama w komórce, rozmowa za darmo." Łukasz Dec
WyraĽ swoj± opinię
|
Posiadamy certyfikat:
|