Archiwum |
Komórka z supermarkrtu
Czy na rynku telekomunikacyjnym jest miejsce na działania tego typu? Carrefour podaje przykłady Włoch, Belgii, Francji i Hiszpanii, gdzie "market-telefonia" działa z powodzeniem. Minuta poł±czenia do wszystkich sieci kosztuje 49 groszy, SMS - 20 gr. Carrefour daje darmowe minuty za zakupy -10 zł wydane w sklepie to minuta gratis. Takich darmowych minut nie może być jednak w miesi±cu więcej niż 30. Telefony działać będ± w systemie pre-paid, ze starterem za 9,99 zł i minimalnym miesięcznym doładowaniem za 25 zł. - Spodziewamy się, że w ci±gu trzech miesięcy będzie mieć kilkadziesi±t tysięcy klientów, a do końca roku ponad 100 tys. - opowiadał na konferencji prasowej prezes francuskiej sieci Gilles Roudy. Carrefour jest pierwszym operatorem komórkowym w¶ród super- i hipermarketów na polskim rynku. W "kolejce" po Klientów stoj± już i Tesco i Biedronka. Obie sieci rozważaj± ten sam rynkowy ruch. oprac: S. Kowalska Ľródło: Gazeta Wyborcza Ogólnopolska, 2008.04.09 "Targowiska różno¶ci." WyraĽ swoj± opinię |
Panel KlientaOferty usług
|