dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowo¶ć, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Komórka z supermarkrtu


Dzi¶ startuje nowy operator komórkowy firmowany przez Carrefour. Sieci poszukuj± nowych grup Klientów.

 

Czy na rynku telekomunikacyjnym jest miejsce na działania tego typu? Carrefour podaje przykłady Włoch, Belgii, Francji i Hiszpanii, gdzie "market-telefonia" działa z powodzeniem.

Minuta poł±czenia do wszystkich sieci kosztuje 49 groszy, SMS - 20 gr. Carrefour daje darmowe minuty za zakupy -10 zł wydane w sklepie to minuta gratis. Takich darmowych minut nie może być jednak w miesi±cu więcej niż 30. Telefony  działać będ± w systemie pre-paid, ze starterem za 9,99 zł i minimalnym miesięcznym doładowaniem za 25 zł.

- Spodziewamy się, że w ci±gu trzech miesięcy będzie mieć kilkadziesi±t tysięcy klientów, a do końca roku ponad 100 tys. - opowiadał na konferencji prasowej prezes francuskiej sieci Gilles Roudy.

Carrefour jest pierwszym operatorem komórkowym w¶ród super- i hipermarketów na polskim rynku. W "kolejce" po Klientów stoj± już i Tesco i Biedronka. Obie sieci rozważaj± ten sam rynkowy ruch.

oprac: S. Kowalska Ľródło: Gazeta Wyborcza Ogólnopolska, 2008.04.09 "Targowiska różno¶ci."

WyraĽ swoj± opinię

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: